...jest pusty
Strona głównaeBookiEdukacjaCieszyński Almanach Pedagogiczny - Tożsamość pedagogiki – tradycja, współczesność, nowa tożsamość
„Cieszyński Almanach Pedagogiczny” jest periodykiem o tematyce ogólnopedagogicznej, otwartym na szeroko rozumianą współpracę. Powstał z inicjatywy Dyrekcji Instytut Nauk o Edukacji Wydziału Etnologii i Nauk o Edukacji w Cieszynie. Tom I almanachu na temat Tradycja i współczesność w myśli pedagogicznej obejmuje swoją problematyką teksty, w których poruszono zagadnienia historii nauczania, szczególnie na Śląsku, tradycji we współczesnej kulturze i aktualnych tematów w pedagogice. W części Recenzje omówiona została publikacja pod redakcją Bronisławy Dymary, Bogusławy Cholewy-Gałuszki, Ewy Kochanowskiej Sztuka bycia człowiekiem. Wychowanie a poszukiwanie wartości i sensów życia. Artykuły, eseje, wspomnienia, notatki, szkice (Kraków 2011). Całość zamyka Kronika, w której podano wybrane osiągnięcia z pracy Instytutu. Publikacja jest skierowana do teoretyków i praktyków historii wychowania i nauczania, pedagogów, nauczycieli, studentów pedagogiki, historii, wiedzy o kulturze i osób zainteresowanych problematyką pedagogiczną.
Format
pdf
Format
pdf
Wydanie
DL-ebwm
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
Uniwersytet Śląski
Wydawca
Uniwersytet Śląski
Rok wydania
2014
Rok wydania
2014
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: